دستگاه لیزر طلا سازی

شما به کمک این دستگاه لیزرمی توانید طلا،نقره و برنج را در ضخامت های متنوع برش دهید و طرح های زیبایی خلق کنید..تا پایان با ما همراه باشید

دستگاه لیزر طلا سازی چیست؟

دستگاه لیزر طلا سازی برای حکاکی و ساخت زیورآلات مختلف مانند دستبند، گردنبند، گوشواره، انگشتر،آویز و موارد مختلف دیگر از فلز طلا و نقره مورد استفاده قرار می‌گیرد. با روی کار آمدن دستگاه حکاکی طلا امکان اجرای طرح‌های خاص با دقت و سرعت بالاتر به وجود آمده است. عملکرد این دستگاه بر اساس متمرکز شدن پرتو نور در سطح بسیار بالا بوده و این تمرکز نور منجر به پدید آمدن طرح‌های خاص با کیفیت مناسب می‌گردد.

لیزر فایبر مارکینگ چیست؟

لیزر فایبر مارکینگ یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه حکاکی و مارک زنی است که از فیبر نوری برای تولید و انتقال انرژی لیزر استفاده می‌کند. این تکنولوژی به دلیل دقت و کارایی بالا و همچنین هزینه‌های نگهداری پایین، به سرعت جایگاه خود را در صنایع مختلف، به‌ویژه طلاسازی، پیدا کرده است.

ساختار و عملکرد دستگاه

دستگاه لیزر فایبر مارکینگ از چند بخش اصلی تشکیل شده است:

1-منبع لیزر: سورس لیزر که لیزر در آن تولید شده،از برند های مطرح در زیمنه سورس فایبر می توان به Raycus,Max,IPG,JPT,… اشاره کرد

 

 

 

2-هد گالوانومتر:که با نام هایی همچون گالوو،اسکنر،گالوو هد،گالوانومتر در بازار شناخته می شود، که به کنترل و هدایت پرتو لیزر به سمت لنز کمک می‌کند.از برند های مطرح اسکنر می توان به SUPPER SCANNER,GALOTECH,SINO GALVO اشاره کرد.

3-لنز دستگاه:لنز دستگاه که وظیفه اصلی آن متمرکز کردن پرتو لیزر را بر عهده دارد و پرتو لیزر را بر روی سطح مورد نظر هدایت می کند وشاهد اثر بخشی آن بر سطح کار خواهیم بود.لنز دستگاه فایبر در ابعاد و برند های متنوع موجود می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید سایز آن را انتخاب نمایید.

هنگامی که انرژی لیزر از طریق فیبر نوری به نقطه مورد نظر هدایت می‌شود، ماده هدف تحت تأثیر گرمای بالا بخشی از سطح خود را تغییر می‌دهد که این فرایند باعث حکاکی دقیق و واضح بر روی ماده می‌شود.

کاربردهای دستگاه لیزر فایبر مارکینگ در طلاسازی

استفاده از دستگاه‌ فایبر مارکینگ در صنعت طلاسازی به دلیل مزایای فراوانی که دارند، بسیار گسترده است و هر روز به تعداد طلاسازانی که برای کارگاه خود این دستگاه را تهیه می کنند افزوده می شود. برخی از کاربردهای این دستگاه‌ها عبارتند از:

حکاکی بر روی پلاک

حکاکی بر روی دستبند

حکاکی بر روی آویز

حکاکی بر روی النگو

حک بر روی انگشتر و حلقه

حکاکی بر روی طلا

شاید شما هم پلاک های طلا و نقره ای را دیده باشید که یک اسم بر روی آن حک شده است ،شما می توانید به راحتی حک اسم روی طلا و حک روی نقره را با این دستگاه انجام دهید و یک پلاک کاملا سفارشی را تولید کنید،شما میتوانید برای حک چهره بر رو پلاک طلا  و نقره از دستگاه لیزر استفاده نمایید، همچنین شما می توانید انواع طرح ها از طرح‌های هندسی گرفته تا نقوش هنری و متنی، همه را با دقت و ظرافت را به راحتی و با سرعت بر روی طلا،نقره،برنج و . . . حک کنید و یک پلاک و آویز زیبا خلق کنید.

برش ورق طلا و نقره

کاربرد دیگر دستگاه لیزر در صنعت طلاسازی برش ورق طلا و نقره می باشد.

شما می توانید به کمک دستگاه لیزر طلاسازی ورق طلا را در ضخامت متنوع برش دهید،همچنین شما می توانید به کمک این دستگاه ورق برنج و نقره را نیز برش دهید.

شماره‌گذاری و کد گذاری

برای ایجاد امنیت بیشتر و جلوگیری از تقلب، برخی از طلاسازان از دستگاه‌های لیزر فایبر مارکینگ برای حکاکی شماره سریال یا کدهای خاص بر روی محصولات استفاده می‌کنند.

مزایای استفاده از لیزر فایبر مارکینگ در طلاسازی

✔️دقت و وضوح بالا

 

یکی از بزرگ‌ترین مزایای استفاده از دستگاه لیزر در طلا سازی، دقت بسیار بالای آن است. این دستگاه‌ها می‌توانند حکاکی‌هایی با وضوح بالا و جزئیات دقیق را بر روی سطوح کوچک و حساس اجرا کنند.

✔️سرعت بالا

حکاکی با دستگاه‌های لیزر مارکینگ بسیار سریع است و می‌تواند در زمان کوتاهی حجم زیادی از کارها را به انجام برساند، که این امر منجر به افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود.

✔️هزینه‌های نگهداری پایین

 

در مقایسه با روش‌های سنتی حکاکی، دستگاه‌های لیزر فایبر مارکینگ نیاز به نگهداری کمتری دارند . این امر باعث کاهش هزینه‌های جاری و افزایش سودآوری برای طلاسازان می‌شود.

✔️عدم نیاز به مواد مصرفی

 

برخلاف روش‌های حکاکی سنتی که به مواد مصرفی نیاز دارند، لیزر فایبر مارکینگ فقط به برق نیاز دارد و مواد مصرفی ندارد.

✔️قابلیت حکاکی بر روی انواع مواد

 

علاوه بر طلا، این دستگاه‌ها می‌توانند بر روی مواد دیگری مانند نقره، پلاتین،برنج و سایر فلزات و حتی برخی از پلاستیک‌ها نیز حکاکی کنند.

نکات مهم در انتخاب دستگاه فایبر مارکینگ طلا سازی

انتخاب قدرت مناسب

انتخاب توان مناسب دستگاه با توجه به نوع کار و ضخامت های مورد استفاده نکته ای است که شما باید در خرید دستگاه لیزر لیزر طلاسازی مورد توجه قرار دهید.برای مشاوره در خصوص انتخاب دستگاه فایبر طلاسازی می توانید با ما تماس بگیرید.از عواملی که در قیمت دستگاه لیزر فایبر تاثیر دارد توان دستگاه مارکینگ انتخابی شماست.

گارانتی و اصالت قطعات 

خرابی دستگاه یکی از دغدغه های صاحبین کسب و کار است،چرا که علاوه بر خسارات مالی تولید شما را متوقف می کندشما می توانید  با خرید دستگاه لیزر با کیفیت بالا از یک شرکت معتبر و دارای گارانتی مطمئن و ضمانت اصالت قطعات این دغده را برای مجموعه خود کم کنید.

تمامی دستگاه های لیزر فایبر مارکینگ طلاسازی در مجموعه مستر لیزر دارای 18 ماه ضمانت تعویض کلیه قطعات و همچنین ضمانت  اصالت قطعات می باشد و تمامی قطعات دستگاه با ذکر برند و مدل در قرار داد شما صراحتا قید می گردد.

 

قیمت دستگاه لیزر برش و حکاکی طلا

همانطور که در بالا به عوامل موثر درقیمت دستگاه لیزر برش طلا علاوه بر مدل دستگاه، کیفیت ، مدل و سری قطعات استفاده شده در دستگاه لیزر طلا سازی نیز می تواند بر روی قیمت دستگاه تاثیر گذار باشد،پس برای خرید دستگاه لیزر مارکینگ صرفا قیمت را مد نظر قرار ندهید چرا که قطعات متنوعی در بازار است که امکان دارد بدلیل عدم آشنایی با مدل های آن یک انتخاب ناکار آمد انجام دهید،پس پیشنهاد می کنیم حتما علاوه بر قیمت برند قطعات و مدل دقیق آن را از فروشنده بخواهید تا بتوانید قیمت های فروشنده ها را با دقت بالاتری بررسی و مقایسه کنید.

 

برش طلا

جمع بندی

دستگاه‌ لیزرفایبر طلا سازی دستگاهی قدرتمند و کارآمد برای صنعت طلاسازی هست که با ارائه دقت و سرعت بالا، نقش مهمی در بهبود کیفیت و کارایی محصولات دارند. این دستگاه‌ با کاهش هزینه‌های نگهداری و افزایش بهره‌وری، به طلاسازان کمک می‌کنند تا در بازار رقابتی امروز موفق‌تر عمل کنند. با انتخاب دستگاه مناسب و استفاده صحیح از آن، می‌توان به نتایجی فوق‌العاده در حکاکی و نشانه‌گذاری بر روی طلا و جواهرات دست یافت.برای اطلاع از انواع دستگاه لیزر طلاسازی و قیمت دستگاه لیزر طلاسازی می توانید با ما تماس بگیرید

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

021-66600095

پاسخگویی در ساعات غیر کاری همه روزه09356006763

ضمانت اصالت قطعات

تمامی قطعات مورد استفاده در تمامی دستگاه ها از بهترین و معتبرترین برند ها تهیه شده و اصلی بوده و در قرار داد نیز به صراحت قید می شود تا با خیال راحت خریدتان را انجام دهید

12+6 ماه گارانتی تعویض

شما برای ما ارزشمند هستید و ما در طول مدت گارانتی در کنار شما هستیم در صورت بروز هرگونه ایراد و خرابی در قطعه ای از دستگاه، آنرا تعویض می کنیم

نصب و آموزش حرفه ای

خرید دستگاه تمام ماجرا نیست! مجموعه ما با داشتن دانش فنی و تجربه بالا هنگام نصب و را اندازی دستگاه آموزش کاملا تخصصی با توجه به زمینه کاری شما، به پرسنلتان می دهد.

پشتیبانی فنی 24 ساعته

حرف آخر! همیشه در کنار شما هستیم در صورت داشتن هر سوالی در خصوص دستگاه و نحوه کار و مشکلات حین کار می توانید با ما تماس بگیرید و ما به شما متعهد هستیم تا همچنان کنارتان باشیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4.4/5 - (39 امتیاز)