در اینجا شما می توانید طرح های لایه باز و آماده برای استفاده در دستگاه لیزر را دانلود کنید

دانلود طرح لایه باز مناسب برای لیزر حکاکی

با توجه به یکی از چالش های افرادی که دستگاه حکاکی لیزر دارند،پیدا کردن طرح های مناسب برای کار لیزر خود هستند،مجموعه مستر لیزر در این صفحه تعدادی از این فایل های لایه باز طرح های متنوع را منتشر می کند و شما میتوانید از این طرح های لایه باز استفاده کنید.این طرح ها شامل فایل لایه باز لوگو برند های مطرح و … می باشد و شما به راحتی می توانید آنرا به طور رایگان دانلود و استفاده کنید .

دستگاه حکاکی لیزر فایبرمارکینگ چه طرح هایی را می خواند؟

شما در ابتدا برای انجام حکاکی و برش می بایست طرح مورد نظر را طراحی کنید و از آن با فرمت های قابل پشتیبانی در نرم افزار EZCAD ،از آن استفاده کنید.

فایبرمارکینگ توانایی پردازش انواع طرح های برداری و پیکسلی را دارد که با توجه به نوع عملیات فرمت قابل پردازش توسط دستگاه متفاوت است.

در داخل نرم افزار EZCAD شما می توانید برخی از طرح های ساده و یا متون انگلیسی،بارکد،کیو ار کد و . . . را طراحی و از آن استفاده کنید.

ولی اگر شما طرح خاصی مد نظرتان است باید از نرم افزار هایی همچون Illustrator ، Corel Draw ، AutoCAD و … استفاده کنید و پس از خروجی گرفتن با فرمت های قابل قبول نرم افزار از آن استفاده کنید.

فرمت های قابل پشتیبانی EZCAD

نرم افزار EZCAD از فرمت های    ai,plt,dxf,dst,nc,g,gbr پشتیبانی می کند و شما بعد از طراحی در نرم افزار هایی مانند Illustrator ، Corel Draw ، AutoCAD و …میتوانید از آن ها استفاده کنید و طرح مدنظر خود را حکاکی کنید.

 

همچنین شما میتوانید برای حکاکی تصاویر،از فرمت bmp,jpg,jpeg,gif,tga,png,tif,tiff می توانید استفاده کنید و تصویر خود را به کمک دستگاه فایبر مارکینگ حکاکی کنید

 

همچنین شما عزیزان می توانید از قسمت انتهیی همین صفحه در قسمت نظرات طرح مورد نظر خود را درخواست دهید تا پس از بررسی در صورت امکان در سایت بارگزاری گردد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *